DLA PSYCHOLOGÓW
Self care – zadbaj o Siebie. Wypalenie zawodowe w pracy nauczyciela/ specjalisty
Strategie organizujące i wyciszające - proaktywne i reaktywne w pracy z dziećmi z wyzwaniami sensorycznymi (i nie tylko) – strategie do pracy indywidualnej i grupowej
Proaktywne i reaktywne sposoby na trudne zachowania – praktyczne strategie wspierania dzieci w radzeniu sobie z trudnymi zachowaniami. Wsparcie dziecka – rodziny – nauczycieli/terapeutów
Komunikacja w terapii – podstawy budowania kontaktu terapeuta/ nauczyciel – rodzice/ opiekunowie – dziecko. Tylko w triadzie – damy rade
Techniki wspomagające samoregulacje niemowląt i małych dzieci
Wczesna diagnoza zaburzeń sensomotorycznych u noworodków i niemowląt
Warsztaty umiejętności praktycznych z Dr Anną Regner
Praktyczne umiejętności stosowania technik manualnych usprawniających funkcje ustno-twarzowe - część druga
Awersje pokarmowe u dzieci
Trening umiejętności społecznych
Terapia Czaszkowo-Krzyżowa (Craniosacralna)
Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC)
Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC) - Czytanie uczestniczące
Metoda Dobrego Startu - ONLINE
Metoda Dobrego Startu 2 – sesja praktyczna
Terapia Behawioralna w teorii i w praktyce
Model wykorzystywania AAC w praktyce edukacyjnej szkół oraz rodzin dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacji (dr m. Grycman; blok I, II, III)
Szkolenie z zakresu oceny efektywności porozumiewania się dzieci niemówiących z użyciem narzędzia "Sprawdź, jak się porozumiewam" - IV, V stopień
Trudności w karmieniu i jedzeniu. Diagnoza jako mapa dla terapii karmienia i jedzenia wg standardu Szkoły Terapii Karmienia Od Pestki do Ogryzka
Karmienie małego dziecka w aspekcie logopedycznym
Masaż terapeutyczny – budowanie mapy ciała, stymulacja propriocepcji
Nadmierne ślinienie – techniki terapeutyczne
Wybiórczość pokarmowa o podłożu sensoryczno-motorycznym
Selektywne jedzenie- przyczyny, przebieg i konsekwencje
Ortoptyka (zaburzenia funkcji wzrokowych)
Szkolenie podstawowe na temat opóźnienia neuromotorycznego wg Programu Stymulacji i Wygaszania Odruchów Sally Goddard– program szkolny
Integracja Bilateralna - program szkolny
Bilateralna Integracja – program terapeutyczny
Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego. Program autorski
Niemowlak u logopedy – diagnoza, profilaktyka i wczesna stymulacja
Niemowlak u logopedy II Miobobo
Niemowlak u logopedy 5. Wsparcie ssania u niemowląt. Pierś, butelka, zgłębnik, smoczek – case studies
Pierś, smoczek, butelka. Podstawy oceny i wsparcia ssania u noworodków i niemowląt – vademecum specjalisty pracującego z mamą karmiącą i dzieckiem
Karmienie piersią – vademecum logopedy
Nie patrzy, nie słucha, nie mówi. Trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
KALENDARZ SZKOLEŃ
Kalendarz szkoleń
REGULAMIN
Regulamin kursów i szkoleń